rögfutóblog

Fusson akinek két anyja van...

Fusson akinek két anyja van...

Má mé pont a Balboa?

2019. október 17. - tankista.cica

Mittomén… most azt van kedvem baszogatni…

Igen, tudom… a Balboa maga a megtestesülése a közösségi futóélménynek és… ha azt mondom hétvégén Balboát futottam, már nem is kell semmit hozzátenni. A Balboa a futókánon része. KÖTELEZŐ.

Még én is futom, bár bajom, az van vele… Miért? Hát egyszerű: baromi, szükségtelen módon szintes. Kocafutó, kezdő megdöglik rajta. Én simán a saját verziómat futom, ami odafele körbemegy a repülőtér mellett, megkerüli a Hárs-hegyet balról, és visszafele csak a klasszikus nyomvonal. Jó, így vagy három-négy kilivel hosszabb, de azt jobban bírom, mint fel-le a nagyon szar görgetegköves lejtőkön. (Tudom… akkó ne ugrájjá! nem is a balboán futol!)

Ez így azért kevés, úgyhogy kifejtem. Ugye, ilyenkor az ember korán indul, hogy csak visszafelé kapja telibe a hőség. Na most a Fenyőgyöngye ilyenkor csuma tele van az idióta balboásokkal. A buszmegállónál SOSINCS parkoló, utána meg megy az imádkozás/káromkodás. Szarabb esetben a barlangnál parkolsz…

Elindulsz, a lelkesedés kiég az első meredek tetejére. Mire feléledsz, már jön a katonasír, aztán megint fel-le, fel-le, fel-le. Meg a kövek. A múltkor olyat estem, hogy helyből pofára… simán végighasaltam a mocsokban természet adta szép terepen a rommá izzadt narancssárga (érted… futó… narancssárga… há ja…) pólómban, ami utána már nem volt egészen narancssárga. És akkor így kerülgettem a kirándulókat akik úgy néztek rám, mintha félteni kéne tőlem a gyerekeket. Vagy mi… …komolyan, még ugrálni sem volt kedvem

Legalább visszafele le lehet dzsalni egészen Hűvösvölgyig, utána meg kurvára nincs kedvem sose futni, mert elég szar emelkedő jön én meg ugye fáradt vagyok, meg söröznék, meg még haza is kell autóznom. Akkorra persze már tele van minden kocakirándulókkal és hogy nézne ki hogy sétálok (ráadásul narancssárga póló!), … mindegy, beledöglöm.

Végre kikapcs zene, Endomondo, cucc le, rádöbbenés hogy nem hoztam váltó pólót. Két választásból (pucér felsőtesttel haza – NEM!) marad az, hogy tisztított géprongyokból (ebből mindíg van a kocsiban egy maréknyi) kirakogatom az ülésen a saját negatívomat és igyekszem kevésbé izzadni. Kiszállásnál előtt a kormányra hajolva gondosan lekaparászom a hátamról ami rátapadt. Hazafelé ninja mozgással haladok, háttal mindig a fal felé, kerülve az embereket. Anita szerint NAGYON fura szagom van…

fut03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fussonakinekketanyjavan.blog.hu/api/trackback/id/tr7715229680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása